Dan denk ik dat je nu je eerdere bericht tegenspreekt. Je hebt dus al die stoffen nodig om lekker gezond te zijn en die zitten inmiddeld dus niet meer voldoende in onze voeding. Links of rechtsom…. je kunt er niet omheen. Je zal iets moeten doen met toevoegen wat je niet op natuurlijke manier binnenkrijgt. Als dat duur is? Dan moet je even kijken naar wat duurder is. Ziek zijn en niet kunnen functioneren of …
Ik vrees dat je niet zonder sublementen kunt en dat een gezonde aanvulling voorkomt dat je ziek en zieker wordt (met alle chemische middelen die je er ‘gratis’ bij krijgt). Al die chemische middelen zijn slechts een behandeling van de echte oorzaak die te maken heeft met tekorten van essentïele stoffen. Behandel je de symtomen of de echte oorzaak?
Ik ben nogal klaar met de behandeling van symptomen ipv onze voeding te bekijken. Als je het te duur vindt, ga je fijn het medisch/chemische proces in waardoor de zogenaamde gezondheidszorg duurder wordt, jij niet echt beter, en zogenaamde doctoren en farmaceuten rijker. Ik snap dat soms de portemonaie een rol speelt, maar op de lange duur zal het je zoveel meer leven en levensenergie geven dan die chemicaliën!