Hallo Poffertje,
Zoals je zelf aangeeft tolereren wij mensen zonder foto voor een maand. In die periode kun je dus rustig wennen aan de huidige situatie betreft privacy. Zodra je beseft dat je je geen zorgen hoeft te maken kun je een profielfoto uploaden.
Sommige mensen hebben zorgen over hun privacy. In mijn optiek is dit een beetje overdreven. Als de overheid wil weten wie zich niet gevaccineerd heeft dan open ze een softwarebestand van de GGD of het RIVM en kunnen ze simpel zien wie zich heeft laten vaccineren of niet. Daar hoeven ze echt niet het internet voor af te speuren.
98% Van de mensen op deze site vinden het prettiger als er profielfoto’s worden geupload. Daarom hanteren we die regel. De reden dat ik het niet heb is om aan te geven dat ik hier niet ben om te daten. Echter als je doorklikt dan zul je zien dat ik wil een foto van mezelf heb geupload.
En het is natuurlijk niet de bedoeling dat je openbaar privegesprekken gaat voeren. Daar hebben wij een betaalde optie voor. Die kun je hier vinden:
https://dating.wappiez.nl/ledenaccount/lidmaatschappen-2/
De donaties waren niet goed genoeg. Als we niet waren overgestapt op betaald dan bestond deze site niet meer. Idealisme is leuk tot een bepaald punt. Maar op een gegeven moment moeten we ook wat serieuzer gaan worden.
Groet