Het is mijn mening dat alle wappies en snappies zich goed gaan voorbereiden voor de komende voedseltekorten. Er zijn 2 hele belangrijke dingen naast het feit dat je niet moet laten vaccineren. De eerste is om seks te vermeiden met geprikten of met niet geprikten die wel seks hebben gehad met geprikten. Dit moet natuurlijk Opper Wappie beslissen maar ik denk dat het goed is dat alle nieuwkomers deze informatie meteen zien.
Het eten gaat zeker duur worden. Als je nu eten gaat hamsteren zal het morgen veel duurder worden, dus je spaart geld als je nu gaat hamsteren. De meeste mensen hebben geen idee hoe je dat moet doen. Je moet eingelijk kopen wat je eet en dat eten ook gaan gebruiken zo dat het niet slecht wordt.
Kunt op youtube Canadian Prepper zoeken. Hij heeft hele goede tips over alles wat je nodig hebt.
Verder raad ik het boek van Fernando Aguirre Ferfal. The Modern Survival boek:
Dit is een uitstekende boek over hoe het is tijdens een economische crisis. De mensen hebben helemaal geen idee hoe het is. Denk er aan dat in Venezuela voor de nep covid pandemie een ei $15 kostte.
Een vrouw vertelde me dat ze in een dorpje in Yugoslavie woonde toen de oorlog begon. Haar dorpje werd omsingelg maar niet echt aangevallen. De bevolking moest door werken maar ze werden met voedsel betaald. Een kilo rijst en een kilo bloem per maand. Dat was haar loon. Zoals je begrijpt daar kan je niet van leven.
Vergeet aub deze dingen niet. Ferfal vertelde in zijn boek dat er veel intervieuws gemaakt werden. Aan de mensen vroegen ze wat ze gehad zouden willen hebben indien ze geweten hadden dat de economische crisis zou komen. Ze zeiden allemaal voedsel! Maar niet voor 3 maanden en ook niet voor 6 maanden. Idereen had het over voedsel voor 2 jaar minimum. Dat is heel veel, maar als je niet aan voedsel kunt komen dan ben je heel blij als je het hebt. Denk even na hoe je zou voelen als je kinderen hebt die staan te huilen omdat ze 10 dagen niets gegeten hebben? ! Ouders zouden gek worden. Je hebt dan de mensen die zich hebben voorbereid en die het misschien overleven en de onvoorbereide die uiteindelijk dood gaan.
Ga eens de supermarkt in en kijk waar het voedsel vandaan komt. Ongeveer 95% komt uit het buitenland. Als dat stopt hangen we allemaal en Nederland is echt een muizenval. Vergeet niet dat onze voorouders tulpenbollen hebben gegeten tijdens de oorlog.
Zorg dat je je voorbereid. Zorg dat je manieren hebt om aan extra voedsel te komen. Hierover kunnen we in de toekomst praten.
Deze site zou de ongevaccineerden de kans kunnen geven om elkaar te helpen in geval van nood. De Jehova getuigen zijn heel goed voorbereid. Ze hebben allemaal een Bug Out Bag. Als Nederland onder water zou komen hebben ze een plek waar ze bij elkaar komen. Ze zijn naar de Ukraine gegaan om hun broeders er uit te halen en ze hebben een grot pot met geld om elkaar te helpen. Ik wil hiermee niet zeggen dat je jehova getuige moet worden maar als zij het kunnen des te meer moeten wij ons als groep ook voorbereiden.
Voor vragen over Survival sta ik altijd tot jullie diesnt.
Wees voorbereid en hou vol.
Groetjes
Poffertje